onsdag 18 juli 2012

Jaaag gåår å fiskar oh oh oh...

I går följde vi med grannarna ut på en flotte som de fått låna.
Vi tog med fiskegrejerna för säkerhets skull.
Jag hade hoppats på att få mig en stor härlig abborre men efter bara några minuter så fick jag en gädda på kroken.
En fin gädda som Jonny skall röka i dag.

Vi fick en solig och skön kväll på flotten.
Många bilder blev det för jag kunde inte välja, så jag tog alla.



Minutrarna innan jag får napp

Sandra och Monica i kvällssolen

Min gädda

Storfiskar´n :)




Perre och Lukas

Jesper

Sandra


Campingen från sjön



Sandra och Lukas

4 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig tur!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva för att vi fick följa med. Å tack för eftersittningen med ost och kex.

      Radera
  2. Ny tur ikväll om vädret tillåter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! Absolut.Bara det inte regnar så.
      I kväll MÅSTE det bli en Abborre!

      Radera