tisdag 10 juli 2012

Ja men god morgon då :P

Jag har ju semester så jag kan ju ligga och läsa hur länge jag vill.
Ingen klocka som ringer, inget arbete att sköta.
Jag kan läsa till klockan ett på natten och sedan sova hur länge jag vill nästa dag.
Trodde jag ja...
Hade inte räknat med att min sovtid var förutbestämd, att sovmorgon i dag var att vakna kl 05.00.

Jag vet att Jonny kan snarka men det här är ju löjligt.
Snarka är bara förnamnet, snarka är vad normala människor gör.
Snarka är sån´t som hörs ifrån någon som sover sött bredvid dig.
Detta är något helt annat, detta är ett gutturalt urtidsljud.
Detta är när någon står och borrar i din hjärna.
Detta är ljudet som uppstår när du står och skakar två stora plåtar mot varandra i en kyrka.
Detta är på allvar!
Det finns bara en sak att säga:
GOD MORGON!
 

1 kommentar:

  1. Det finns Masser med produkter på Apoteket. Jag skulle föreslå en investering... :)

    SvaraRadera