torsdag 28 juni 2012

Två dagar kvar

Nu är det nära till semestern och jag längtar något vansinnigt.
I dag efter jobbet skall jag handla och åka ut med en massa grejer till husvagnen.
Jag har börjat packa lite kläder och andra saker som ska dit ut.
I måndags hittade vi äntligen dynor med kort rygg till våra utemöbler och det gamla parasollet skall med för att sättas upp bredvid grillen så att vi kan grilla även i ösregn.
Vi har tänkt på allt så nu är det bara att knega på i två dagar till innan det är dags att slänga sig bakåt i en baden baden och inte röra på döfläsket förrän den 6 augusti.
Jag kommer ha ångest på måndag när jag inser att semestern har börjat och mina fem veckor börjar ticka nedåt. Så är det alltid, men det har gått över till sista veckan då jag brukar njuta som allra mest.
Men nu ska jag inte tänka på att semestern snart är slut när den inte ens har börjat :)
Typiskt mig!

Carpe diem...
Leva här och nu...
Vara i nuet...
Ja, ja jag försöker ju.
Tänk vilken härlig torsdag det kommer att bli, solen skiner och jag är frisk.....
Så, nu var jag väl duktig?






1 kommentar:

  1. Jag har oxå två dagar kvar till semester....hur den nu blir av! Carpe Diem på dej!

    SvaraRadera