måndag 11 juni 2012

Sommar

Måndagen den 11 juni!?
Sommaren är är men jag har liksom inte fattat det.
På torsdag har vi sommarfest på jobbet, först för de små och sedan för oss stora.
I morgon har Ludde skolavslutning.
Om två veckor är det midsommarafton!
Ja, den här våren blev konstig bara för att Jonny blev sjuk.
Vi har inte varit ute i husvagnen sedan Valborg!
Inte en endaste gång på 1½ månad.
Vi brukar ju vara jättebruna den här årstiden, nu är jag så blek att jag bländar folk.
Till helgen hoppas jag att det skall bli ändring på det. På fredag hoppas jag på att vi kan åka ut till husvagnen och  vara där hela helgen.
Å finväder hoppas jag också på förståss.
Men först en hel arbetsvecka.
Jag har inte jobbar fem dagar i sträck på flera veckor, hur skall jag orka det då??

Jonny börjar jobb i dag också, hoppas att det går bra.
Som tur är så kan han ju ta det lite pö om pö på sitt jobb. Det är inte som för mig inte, där det är 100% all in från början.

I dag ser det ut att vara mulet och grått och bara 12 grader varmt :(
Finvädret är inte på min sida den här våren, det tycks vara någon annan stans hela tiden.
Nu ska jag sätta fart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar