måndag 4 juni 2012

Ny vecka

Ja, då kör jag väl då.
Inte för att jag är frisk men bättre än förra veckan är jag i alla fall.
Sitter här med ett glas vatten istället för kaffe :P
Ska prova att gå till jobbet fast jag får göra det på tom mage annars vet jag inte vad som händer.
Den här veckan kommer jag bara att jobba varannan dag.
Hela dagen i dag, till lunch i morgon, ledig onsdag, jobba till kl 13 på torsdag och ledig fredag.
Jag hoppas att jag får ledigt som jag har önskat eftersom hela min familj har fått ledigt och vi åker till Östersund på torsdag kväll.
Jag får kolla upp det när jag kommer till jobbet i dag.

Det är ett grå mulet Uppsala utanför fönstret i dag, men inget regn och det är lite varmare i dag.
Jag hoppas att studenterna får bra väder i morgon. Lite varmare och inget regn!!

Nu ska vi se om jag kan äta lite frukost eller om jag får vänta med det en stund.
Lite proviva kanske går bra?
Det är precis som man säger: "En bra avföring är den bästa huvudkudden" :)



P.S I dag har Jonny och jag varit förlovade i 24 år.
Det borde firas men om inte Jonny läser detta så kommer han nog inte ihåg det ;)
Vi får se om jag orkar göra något när jag slutar i dag?


5 kommentarer: