onsdag 27 juni 2012

Ny tatuering?

Jag skulle vilja göra något med min "fula" nyckelpiga som jag har på höger skuldra.
Den har blivit så urblekt på de 15 år som den suttit där.
Jag skulle vilja tatuera in den till något annat, skriva mina barns namn eller något annat "orginelt" :)
Jag har inte tappat drömmen om att tatuera in min brors tatuering på högerarmen men tyvärr så är ju bilderna på hans tatuering borta men jag kan försöka göra en ur minnet.
Killen som jag "känner" är sjukt duktig på att tatuera.
Eller så tatuerar jag in min brors porträtt någonstans på kroppen, det skulle inte heller kännas helt fel.
Va!? Tycker du att jag är för gammal för att hålla på med sån´t?
Nä, det tycker inte jag. Jag gillar tatueringar och det gör inget om jag "förstör" den här gamla kroppen.
Den blir ju mer min då på något vis.

Kolla! en cameltoe :)

1 kommentar:

  1. Jag har ju oxå fundrat på att tatuera mig....i 15 år har jag funderat....å funderat!

    SvaraRadera