lördag 9 juni 2012

Lördag i Jämtland

I dag ska jag /vi ta det lugnt och bara slappa.
Kl 13 är vi bjudna på lunch hem till Eivor.
Ikväll tänkte jag och Jonny sätta oss på Sir Winston och ta en öl eller två, kanske käka lite.
Jag hoppas att det kommer förbi lite folk som jag känner.
Det var syrrans idé att jag kunde gå ut och sätta mig och sedan kan ju vem som vill komma dit och säga hej.
Anita skall ju inte behöva ordna fest så fort jag kommer upp :)

I dag är det gråmulet och regn och några plusgrader.
Jag skulle vilja åka på graven.
Jag kommer inte ihåg när jag var där sist.
Men först skall här vankas frukost.

Ahh! kaffe.

Jämtland är vackert.
Kolla in bilderna jag tog när vi åkte upp i torsdags.











































Här kommer lite bilder från Lars student också, när jag ändå är igång :)
Knut, Nils och Emil

Bröder och kusiner väntar på Stortorget.

Faster Ylva, Eivor med kameran i högsta hugg. Bakom står pappa och Jonny.

Mor och son

Nadja hjälper Lars med presenterna och ser till att allt går rätt till :)

Gerd, Anita och Per. Det blev en ganska skön sommarkväll trots allt.

2 kommentarer:

  1. Fina bilder Maggan :)

    SvaraRadera
  2. Förmodar att ni sitter på Winston nu...typ. Jag får inte med mig A - som golfat hela dan och ska vaxa båten imorgon.....:( Jag var på pub igår...men kan ärligt ta en ny runda ikväll..:)

    SvaraRadera