onsdag 20 juni 2012

Längtar

Jag längtar efter semester nu.
Hela min kropp skriker efter vila.
Jag har ont överallt, särskilt i knät.
Jag är trött, tröttare än tröttast när klockan ringer på morgonen och på jobbet känner jag mig oengagerad och less.
Precis som det brukar vara så här en vecka innan semester.
Nu vill jag bara ligga i en solstol och läsa bok. Bada och grilla gott till middag. Sippa på ett glas rosé och tända en semestercigg. Äta en glass och promenera i skogen.
Vi har tre saker inplanerade den här semestern. Först är det Getawayrock i Gävle mellan den 5-8 juli.
Helgen efter skall vi åka Ålandsbåt 14-15 juli och helgen efter det åker vi upp till Östersund för att fira Pelle som fyller 50 år.
Annars så skall vi bara vara ute i husvagnen och göra allt det där som jag skrev förut.
Jag L*Ä*N*G*T*A*R*!
Kan du festå de va?

1 kommentar: