torsdag 7 juni 2012

Jobba på en söndag?

Det känns som om det är söndag i dag och att jag måste gå till jobbet en dag för tidigt.
Men å andra sidan så skulle det i så fall vara måndag i morgon och då är jag ledig :P
Upp-och-ner-vända-veckan.
I dag jobbar jag bara till klockan 13 och sedan skall jag åka hem och försöka sova i ett par timmar.
(Det kommer jag aldrig lyckas att göra)
Jag måste packa, laga min klänning och fixa lite matsäck.
När Knut slutar sin skolavslutning kl 20.00 så drar vi upp till Östersund.
Jag bävar för att köra mitt i natten. Tur att det är ljust den här årstiden så man slipper mörkerkörningen, men ändå!
Det skall bli trevligt att åka upp och träffa hela familjen Munther igen.
Mera studentfirande.
Nästa år kommer jag inte att känna en enda student.

Nej, här sitter jag och tänker på eftermiddagen när jag snart skall vara på jobbet.
Jag måste ta på mig både, kläder, skor, ett ansikte samt hitta nycklarna.
Jalla! Jalla!

1 kommentar:

  1. Jag är leeedig ja!!
    Eller hmmm... hemma från jobbet iaf :o)
    pöss

    SvaraRadera