onsdag 6 juni 2012

Hejja Sverige

Sveriges nationaldag.
Det känns lite krystat. Vi är inte van att springa ut på gatorna och fira vårt land i det här landet.
Törs man ens göra det, utan att bli dömd som rasist och invandrarfientlig?
Jag tänker i allafall hedra vårt land i dag genom att inte kliva utanför dörren utan stanna inne och städa.
Men först tog jag mig en låååång och välförtjänt sovmorgon.
Fina kort på studenterna kommer senare eftersom jag glömde min telefon hemma hos Anna i går :P

En lugn och fin dag hemma i hemmets lugna vrå alltså.
Jag undrar om min mage pallar med en kopp kaffe?, eller om jag får lov att börja med ett glas blåbärssoppa?
Det är ju kul nästan jämt!

Haha....kolla Jonny har ju godis!!
Den påsen kommer snart att vara tom :)

Var det någon som sa kaffe?

Hejja Sverige friskt humör.
Det är det som...
...gör susen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar