torsdag 17 maj 2012

Vahettere?

Det känns inte som en mysig helgdag mitt i veckan.
Det känns bara som en transportsträck till i morgon.
I MORGON!! O my good! Det är ju i morgon den är, den stora klassfesten.
Jag har ångest på riktigt.
Hur faan kunde jag tycka att det var en bra idé att åka på den där festen?
Men samtidigt så skulle jag inte vilja strunta i den heller, det är jag alldeles för nyfiken för att göra ;)
Klart att jag och Nina skall gå på den!
I dag har jag lite att göra men inget som inte jag kan fixa.
Undrar vad det kostar att stå på långtidsparkeringen på stationen? Det skulle vara skönt om bilen stod på stationen när jag kommer hem sent på söndagkväll.
Fast det funkar ju med en taxi också, så slipper jag bry mig. I morgonbitti så tar jag väl helt enkelt bussen in.
To do today...
  • Röja lite här hemma
  • packa
  • lägga upp ett par jeans
  • köpa ett par skor
  • hälsa på Jonny
Ja, men det var väl ingen lång lista.
Jag undrar om jag får några ungdommar på middag i dag?
Jag köpte färdig potatisgratäng och marinerad nötytterfilé i masoor för jag vet ju aldrig hur många vi blir.
Det kan bli jag och Ludwig och det kan bli jag, Ludwig, Lina, Calle, Knut och Gabriella.
Stavar man jag med stort j i meningen här ovan?
Det ser konstigt ut med ett litet j på jag när alla andra namn har stor bokstav.
Ja, men nä men asså liksom.
Annars så har jag väl inget mer på hjärtat just för tillfället.
Har du några frågor på detta så kan du ju alltid ringa Polia.
Hörs då!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte fatta att att du är så nervös över en klassfest....gå dit och ha roligt! Jag hade jätte kul på min....skrattade och njöt hela av kalaset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag veeeet! Jag borde skjutas :) Det KOMMER att bli roligt. Jaaaadå!

      Radera