tisdag 8 maj 2012

Tankar

Jag trodde att det skulle regna i dag men här skiner solen :)
Än så länge, får man väl kanske tillägga.
Det är så skön årstid nu på mitt jobb, man är ute mycket och man kan verkligen njuta av naturen.
I dag tänker jag gå till dungen och leta småkryp tillsammans med "mina" barn.
Det är roligt!

Efter jobbet skulle jag behöva städa här hemma men jag vet med mig själv att jag inte kommer att orka.
Efter jobbet och middagen så sitter jag som en padda i soffan.
I går kollade vi på film hela kvällen.

Jag måste handla också OCH hitta en topp till mina nya jeans som jag skall ha på klassträffen.
Om det regnar i helgen så skulle jag ju kunna stanna hemma från husvagnen och gå på shoppingtur på stan istället.
(Det blir billigare att åka ut till husvagnen)
Jag skulle behöva nya underkläder, en topp och skor till nästa helg.
Jag skall ju till frissan på onsdag också och det kommer INTE att bli billigt.
Det blir dyrare och dyrare att göra sig vacker ju äldre man blir.
Det är lite svårt att fatta att man är en kärring.

Undrar om Linda har fått någon bebis i natt?
Jag har ju gissat på den elfte, så jag hoppas att det dröjer ett par dgar till innan det blir någon bebis.
(Det vill nog inte hon)

Nu ska jag hänga tvätten och leta fram lite kläder att ta på mig.
Man kan ju inte gå nakenfis till arbetet juuu...



4 kommentarer:

  1. Vi har sol här idag med...tog fram trädgårdsmöblerna i går! Men i morgon kommer det mera snö!

    SvaraRadera
  2. Just nu får jag en känsla av att jag kommer att gå över tiden....Blääää för det!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gick över ett dygn och det var skitjobbigt. Syrran gick tre vecor över tiden, men det gör man inte nu för tiden, då blir man igångsatt. Jag hoppas för din skull att du föder i natt, men jag vill ju vinna så den elfte låter ju också bra :)

      Radera