lördag 7 april 2012

Påskafton

Kom på att jag har glömt att köpa rökt lax till mina laxbakelser som jag skall göra i dag.
Antingen så struntar jag i bakelserna eller så får jag pallra mig iväg till en affär.
I dag skiner solen från en nästan molnfri himmel, jag borde ge mig ut på en stärkande påskpromenad. Jag kunde ju gå till affären :)
Här sover alla fortfarande, det blev ju lite sent i går så jag låter väl alla få sova en liten stund till innan jag sätter i gång att fira påsk där ute :)
Snart skall jag sätta fart med dagen, men jag skall sitta här en liten stund till.
Jag tog morgonkaffet på balkongen, det var skönt att sitta där och lyssna på fåglarna och titta på himmelen.
Jag älskar att vara själv på morgonen, sitta ensam med mina tankar och bara vara.

Nu skall jag städa bort gårdagen och sätta i gång med den här dagen.
GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar