söndag 8 april 2012

Lördag på en söndag

Jag älskar långhelger.
Jag vaknade kl 07.00 i morse och visste inte riktigt vilken dag det var.
Lycka när man upptäcker att det är söndag, fast man är ju ledig i morgon också, så det är ju liksom lördag....igen.
Lördag på en söndag, me like :)
Vad ska man hitta på i dag då?
Solen skiner med det är kallt, minus fem grader såg jag på termometern i köket.
Vi hade ju hopats på att kunna åka ut till husvagnen och byta tält i helgen men det pallar man inte när det är så här kallt.
Klockan är straxt efter åtta och jag har hela dagen som ett oskrivet blad framför mig, vilken skön känsla.
Vad ska du göra i dag då?
Man kanske ska avsluta kvällen med en öl på någon pub?
Det borde väl nästan vara öppet överallt en sån här kväll va?
Nu är kaffet slut...i koppen alltså. Jag fyller väl på och surfar ett tag till innan jag sätter fart och gör något annat helt oviktigt :)
En skön fortsättning på påsken önskar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar