måndag 9 april 2012

Ledig igen

Ja, min kompis på facebook har rätt, det känns lite som att man skolkar i dag :)
Man är ju inte van att vara ledig så här många dagar i sträck utan att ha tagit semester.
Det blev en lugn kväll på stan i går, kom hem i bra tid. Det behöver ju inte vara party alla dagar :)
I dag skall jag ta hand om tvätthögen från helvetet och så skall jag cykla igen. Jag har inte cyklat på hela påsken eftersom jag inte känt mig riktigt kurant. Men i dag skall jag nog orka någon mil. Jag kan ju kolla på någon bra film samtidigt.
Det bidde ingen husvagn på hela helgen, det har ju varit för kallt. Man kan inte stå i det där blåshålet och byta förtält i minusgrader inte. Vi får åka ut någon kväll i veckan istället, om det inte regnar förstås :P
Det börjar bli fjårrd nu, om vi skall hinna få till det till Valborg.
Annars så har det varit en rolig påsk, mycket mat och godis och roligt sällskap alla dagar.
Men som vanligt så går det ju så fort, så fort.
Fyra dagar.....swosch!
I dag blir det hemgjord pizza till middag :) Jag undrar om Calle kommer hem och käkar?

1 kommentar:

  1. Vi har målat hela dagen idag...igår blev inget gjort...sen kom grabbarna hem på middgag!

    SvaraRadera