torsdag 12 april 2012

Inget på tv

I kväll är det verkligen ingenting på tv:n som lockar mig.
Femtionio kanaler och absolut INGENTING som jag vill kolla på.
Det skall vara Plus på ettan kl 20.00 i så fall, men det kan jag också skippa.
Visst är det konstigt att man för trettio år sedan hade något bra att kolla på varje kväll och nu finns det verkligen ingenting som fångar ens intresse.
Det är ju visserligen jäkligt skönt att inte känna att man "måste" kolla på den ena eller den andra kanalen men jag är mest fascinerad över att det verkligen inte finns något bra (i mitt tycke) på alla dessa kanaler.
Synd att jag inte gillar hockey, för det är tydligen någe som heter slutspel på fyran HELA KVÄLLEN...
Själv skiter jag i tv-soffan (eller ja, inte bokstavligen kanske) och tar mig ett bad istället.
Jag kommer aldrig någonsin att flytta till ett ställe utan badkar igen.
Jag lägger telefonen på laddning så att jag efter badet kan ge de där jäkla grisarna en rejäl omgång.










Den här söta bilden skulle jag ju lägga upp när det var påsk, men jag gör det nu istället för den är ju så SUPERSÖT!

2 kommentarer:

  1. Här ser vi på Revenge...ser inte du den serien?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag började aldrig kolla. Jag har ledsnat på amerikanska serier. Jag kollar mest på svenska program på tv, faktiskt.

      Radera