tisdag 24 april 2012

Dagens visdomsord

"När man har haft bråttom länge så måste man stanna upp och vänta på sin själ"

Så sant!
Inte för att jag har bråttom speciellt ofta men det kan ju vara en tanke till er som flänger runt.
Jag vet inte varför jag sällan stressar. Jag kan ju BLI stressd över saker och tink, men det är också ganska sällan.
Jag är väl liksom inte av den naturen.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag är nog för lat för att stressa och för att gå in i några väggar. Just nu är det ju ganska körigt på jobbet och ja, jag är jäkligt trött när jag kommer hem men jag vet inte om jag är speciellt stressad över situationen? Det är ju som det är, ingenting att göra åt saken, tänker jag.
Vi hjälps ju åt och försöker göra det bästa av situationen.

Nu ska jag stressa ut i köket och stressa i mig en frukost.....ärrå! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar