torsdag 26 april 2012

Avstämning

Så har man tillbringat nästan två timmar på Kvantum.
Fyllt sex påsar med mat.
Är 2000 kr fattigare.
Så kommer man till kassan.
"Ditt köp måste behandlas av personal"
AVSTÄMNING!!
Men shoot me....
Ok, det är ju inte personalens fel att det blir avstämning precis den dagen då jag har handlat ihjäl mig men man kan ju tycka att istället för att stå och titta på så kan ju den andra människan som jobbar där hjälpa till T ex med att packa ner mina varor på andra sidan bandet.
I stället så få jag stå där själv i nästan 15 minuter, eftar att de har konstaterat att jag pipit alla varorna korrekt, och packa mina varor en gång till.
Jag förstår en fredag när det är fullt med folk, men i dag var det ju bara jag där...typ.
En människa som bara står och glor och pratar med en kollega.
Som plåster på såren fick jag en gratis korv med dricka.
 Men den biljetten räcker året ut och till hela sällskapet, så den skall jag utnyttja när vi är många som går och handlar.
Jag hatar avstämning!
Varför blir det aldrig avstämning när man handlat tio små saker?
Nä, vi tar det när jag handlat sex kassar....
Suck!

1 kommentar:

  1. Meeen...!
    Hahahha...vi samlar ihopa hela sällskapet i Valborg å åker dit å käkar korv!;O)

    SvaraRadera