torsdag 22 mars 2012

Våren är här!

Vi har helt underbart väder här i Uppsala.
Inte en snögnutta ligger kvar och solen gassar från en molnfri himmel.
I går eftermiddag hade vi nästan 15 grader varmt i skuggan. I dag skall det bli lika härligt väder :)
Gatorna är sopade och man får riktiga sommarkänslor. Lite tidigt är det även för oss Uppsalabor. I mars brukar man inte sopa gatorna.
Men jag njuter i fulla drag. Det är nu på våren som jag kommer ihåg extra mycket varför jag inte flyttar "hem" till Östersund igen.
I dag är det torsdag och jag slutar redan kl 13 men som vanligt så har jag en massa pappersarbete som ligger och väntar på mig. Jag skall göra en powerpointpresentation till nästa APT bla.
Jag får vara glad om jag kommer utanför huset före kl 15, men det är ju också ganska tidigt.
Nu måste jag sätta på mig ett par ögon och sedan springa till bilen.
Vi ses!

4 kommentarer: