torsdag 15 mars 2012

Vahettereee!

Är hemma en snabbis och vänder och lagar mat till mannen som han skall ha med sig när han skall fiska i Norge nästa vecka.
Jag lovade i ett svagt ögonblick att jag skulle göra en gryta åt honom och det gör jag i sista sekund givetvis.
Han skall ju åka i morgon och jag har föräldramöte ikväll.
Som tur är så slutade jag kl 13 i dag så jag kunde göra maten innan jag sticker tillbaks på jobbet.
Men när jag klev innanför dörren för ca 1 timme sedan så luktade det ruttet i hela lägenheten. Det visade sig att Knuts båda fiskar är döda och ligger och stinker lik i sitt akvarium. Bläähh!!
Vem får ta en håv och spola ner dessa äckliga kryp på toan då? Jo, mamma!!
Vem har en "ledig" eftermiddag? Jo jag!
Laga mat och ta hand om andras fiskar får jag göra då :P
Nu skall jag snart hämta Jonny på jobbet och sedan hinner jag precis hem för att duscha och fräscha till mig till föräldramötet.
Möte mellan 17-20 och sedan hämta motionscykeln hos Maja om det passar att jag kommer då.
Det känns som att jag vill komma igång med cyklandet nu.
Ja, det var väl vad jag hade på hjärtat just nu.
Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar