tisdag 20 mars 2012

Utvecklingssamtal och en skitbil

Fick springa tidigare från jobbet för att hinna till Luddes utvecklingssamtal kl 16.
Jag var stolt som en tupp när jag satt och fick höra alla fina ord om min son.
Bra betyg i alla ämnen och oerhört artig och vänlig.
Det värmer ett moderhjärta <3
Min lilla kille har blivit stor och duktig, jag är stolt så jag spricker.
Bästa killen <3

Efter samtalet så skjutsade jag sonen hem till flickvännen och på väg där i från så fick jag felmeddelande på bilen!!! jag stannade och startade om, precis som jag brukar göra men den här gången ville inte datorn starta om.
Hela bilen blinkade som värsta tivolit.
Jag fick åka och stanna, åka, stanna, åka, stanna.......osv....hela vägen från Ulleråker och hem.
Det tog nästan en timme!!!
När jag var nästan hemma så stannade jag igen, startade om bilen och då funkade den precis som vanligt igen!!??
Men bara för att den valde att strula just ikväll så hann jag inte på öppet hus till min kollega som fyller 60 år i dag.

När jag kom hem så ringde jag min syster samtidigt som jag käkade en god middag.
Nu skall jag slänga mig upp på min motionscykel i 20 minuter (eller kanske mer).

1 kommentar: