tisdag 13 mars 2012

Tråkig läsning

Jag blir bara deprimerad när jag läser tidningen på morgonen.
Ja men ta dagens Aftonbladet tex.
Vad står det där?
Det handlar bara om elände och elände, SPORT!, avundsjuka och skvaller.
  • Om du äter rött kött så dör du i förtid, det går ännu fortare med korv och bacon.
  • Kolla in kändiselitens lyxvillor.
  • Dessa politiker äger olja.
  • HON visade en hårig armhåla i melodifestivalen!! Ja, men hallå, finns det verkligen inget annat att skriva om?
På hela tidningens hemsida så hittade jag bara en intressant nyhet, att de kanske har hittat ett verk av Da Vinci som varit borta i 450 år.

Fast är man intresserad av sport och skvaller så kan man nog sitta länge och läsa i dag och alla andra dagar.

Nu måste jag skynda mig iväg till arbetet.
Det ser ut att bli ännu en dag i vårens tecken. Strålande sol och över tio grader varmt.

"Vi har vår i luften, var har ni er?"

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat än hålla med....skit är vad det är!

    SvaraRadera
  2. Vi har jäkligt mycket luft här iaf :)

    SvaraRadera