söndag 18 mars 2012

Spotify

Nu har jag gjort en ny offline playlist på min mobil.
Eftersom vi inte alltid har kontakt med yttervärlden i husvagnen så är det bra att ha en offline-lista på mobilen.
Förra sommaren så hade jag ca 500 låtar på en Spotifylista som jag döpte till husvagnen. Men förra helgen när vi bodde där ute så kände jag hur less jag var på dessa låtar som vi hade lyssnat på hela förra sommaren så nu har jag bytt ut nästa alla till ny fräsch musik.
Det är fortfarande blandad musik men det är lite annan musik än förra året.
Jag hoppas att Jonny också blir nöjd. Jag har bla tagit med hela hans starlista så nu skall han väl inte klaga på att det är för lite hårdrock.
Jag hade massor med rock förra året också men så fort det inte growlas i låtarna så tycker han att det är mesmusik.
Gammal hederlig 70-talsrock är inget för min gubbe inte.
Men eftersom jag är allätare på musik så vill jag ha en blandning av pop och rock.
Nu har jag gjort en spellista som jag är nöjd med i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar