tisdag 6 mars 2012

Pigg å fräsh

Eller åtminstone nästan :)
Jag börjar ½ timme tidigare i dag än jag brukar så klockan ringde 05.45 och då var jag allt annat än pigg. Efter en natt med ryggvärk så känner jag mig så där lite lagom manglad. Min rygg pallar inte med att vara i sängläge så många timmar som det blev i går när jag hade migrän. Är det inte det ena så är det det andra :P
I dag åker gubben min till Irland så då blir jag gräsänka igen, trist!
Han kommer ju hem på fredag plus att nästa veckas resa är inställd, så jag ska väl inte klaga.....men ändå :(
Det är tråkigt när han inte är hemma.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir fint väder i helgen när vi skall åka till husvagnen. Jag längtar verkligen dit. En helg utan några som helst måsten, det skall bli skönt.
Men ännu är det fortfarande bara tisdag och det är fortfarande långt till helgen. Nu hoppas jag bara att vi klarar oss från influensan som härjar vilt här i Uppsala just nu.
"Peppar, peppar ta i trä"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar