söndag 4 mars 2012

På resande fot

I morgon har jag kvällsmöte och på tisdag åker Jonny sin väg igen.
Denna gången går resan till Irland. Han stannar inte över helgen den här gången, utan kommer hem på fredag.
Då har jag packat bilen för då åker vi till husvagnen och stannar där hela helgen.
Det var så härligt där ute i dag när jag hämtade killarna att jag inte ville åka där ifrån.
Solen gassade från en klarblå himmel och det var vindstilla. Jag hoppas verkligen att det vackra vädret håller i sig nästa helg också.
Då skall jag bara sitta i solen och njuta hela helgen.
Det är så lugnt och fridfullt där ute. Alldeles knäpptyst. Ja gud vad jag längtar dit ut nu.
Men först en lång arbetsvecka helt solokvist igen :(
Det är tråkigt när Jonny reser så här mycket :(
Han har ju precis kommit hem....ju!

2 kommentarer: