onsdag 7 mars 2012

Nä, det här går inte!

Jag bara måste göra något åt min vikt nu.
Jag har kommit in i en ond cirkel som jag inte orkar bryta. Inte för att jag äter dålig skräpmat men jag äter inte heller speciellt nyttigt. Jag känner mig som en trasig grammofonskiva. Det känns som om jag har har skrivit om det här förr!! Hallå!!
Jag äter inte en massa "junkfood" och jag äter inte en massa godis men ändå är det något som gör att jag inte kan hålla vikten.
För mycket och fel kolhydrater, det kan jag hålla med om. Så nu är det slut med det.
Bort med de vita kolhydraterna!
*suck!*
Det räcker väl att man ser ut som en Heffaklump, man behöver ju inte se ut som en Heffa heffaklump...juu!
Jag önskar att jag själv fick bestämma vad jag stoppade i munnen. På jobbet är det ju som det är och hemma skall man samsas med en massa andra viljor. 
Om jag levde själv så skulle jag kunna leva på kycklingfiléer och keso.
Nu måste jag göra frukost och sedan springa på workshop.
Vi ses i kväll då!!

1 kommentar:

  1. Samma problem.....jag har aldrig vägt så här mycket som jag väger nu!:O(

    SvaraRadera