fredag 30 mars 2012

Ge mig ett F, ge mig ett R, ge mig ett E, ge mig ett D, ge mig ett A, ge mig ett G

Det är fredag, jag slutar kl 13, jag skall på AW........eh, det regnar...
Ja, ja allt kan ju inte vara bra här i världen.
Vi har tänkt om lite angående i helgen eftersom det skall bli kallt och t om snö i morgon så skiter vi i att åka och göra vårfint vid husvagnen.
Vi påskstädar och gör vårfint här hemma i stället.
Stylar om balkongen och påskpyntar.
Hänger upp mina nya gardiner och går på KROM i morgon.
Städa och party, party och städa.
Så får min helg bli istället.
Vi är ju lediga nästan fem dagar nästa vecka, vi hinner väl åka ut och snickra vid husvagnen då istället.
Men först jobb och jobb.
Ingen i de att fixa frillan i dag när regnet står som spön i backen.
Vilket totalt oglamoröst jobb jag har.

1 kommentar:

  1. Jag ska oxå påskstäda å påskpynta i helgen....vi ska ju vara hemma i påsk så det är väl dax att städa....å planera påskmat....å tapetsera hallen....å måla trappan...å...å...!

    SvaraRadera