torsdag 23 februari 2012

Vahetteree!

Ja, som vanligt så är jag ju halvt som halvt död på torsdagar när klockan ringer 05.30.
Jag vaknade lite före klockan i dag för som vanligt så har jag ju svårt att sova natten innan jag skall öppna. Varför? vette katten?

Just nu sitter jag och lyssnar på live-tv från karolinska sjukhuset eftersom Victoria har åkt in på förlossningen. Jaaa!! Jag vet att det är tantvarning :) men herreguuuud! Vad skrattar du åt?

I dag slutar jag tidigt men som vanligt på mina tidiga dagar så "måste" jag stanna kvar en stund och skriva, sedan åker jag och slösar lite pengar på Skopunkten.(Jonny du hörde det där lite dåligt va?) Jag åkte aldrig dit igår eftersom min Callekille  var sjuk och låg ensam hemma med feber. Mamma skyndade dit och diskade och lagade köttfärssås(Ja, vad då?)

Jag önskar dig en bra torsdag.
KRAM HELA DAN!

1 kommentar: