torsdag 9 februari 2012

Upp å hoppa!

Ligg inte där å lata dig!
När klockan ringer 05.30 så är man inte kaxig inte. Jag måste snabbt komma in i duschen för att över huvud taget vakna. Inte känns det lättare när Jonny ligger och snarkar bredvid mig och INTE behöver kliva upp :P
Nu har jag i alla fall kommit ut ur duschen och nu sitter jag här med min kaffekopp och känner mig ganska pigg ändå.
Om 50 minuter börjar jag. Jag hoppas verkligen att inte parkeringsautomaten krånglar i dag igen.
I dag slutar jag kl 13.00 och då skall vi åka och köpa tapet till "Calles" rum så att vi kan få snyggt där i helgen.

Jag blev erbjuden en biljett till Takida i kväll på UKK, men jag tackade nej och nu vet jag inte om jag ångrar mig lite, men i går kl 21.30 så verkade det lite jobbigt när jag tänkte på allt som vi skall hinna med i em/kväll. Ja ja, man kan inte vara med överallt. Nu skall vi renovera rum och då är det detta som får ta den lilla energi som jag lyckas uppbringa efter en dag på arbetet.

Det är redan torsdag och man känner helgen närma sig så smått. I morgon skall jag gå på after work med några tjejer från jobbet och sedan skall jag åka hem till Anna på fredagsmys med några andra tjejer. Det skall bli mysigt!
Men först skall jag avverka den här torsdagen.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar