tisdag 14 februari 2012

Top Model Sverige

Ja, jag veeeet.....
Jag är alldeles för gammal för att sitta och titta på småtjejer i tv som vill bli topp modeller. Men jag kan inte låta bli, jag är så fascinerad över hur de beter sig, vad de säger och hur jäkla kaxiga de är.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag var mamma till dessa flickor. Inte alla förstås, vissa är ju riktigt rara och ödmjuka men det finns ju ett par stycken som sticker ut och som syns och hörs mest. Som tur var så fick en av dem åka hem i dag. jag hoppas att hon sitter hemma i soffan och skäms över hur hon framstår i tv.
Hur faan kan man bete sig så illa och hur faan kan man vara så jäkla självsäker när man kommer från lilla Sverige. Tror de att Stockholm är en världsmetropol eller? Tur att det finns några jordnära norrlänningar med också :)
Ja, jag vet. jag är alldeles för gammal för att sitta och titta på sån´t där skit. men jag kan ju inte låta bli.

Nu har jag badat och gjort en hårinpackning, visst är jag duktig?
Jag fick ju hemläxa av min frissa sist jag var där för mitt hår var så torrt. Jag hoppas att den här hårinpackningen är bra nu då.

Till dig som inte har blivit ihågkommen i dag.
Skit i det, älska dig själv istället.

1 kommentar: