söndag 26 februari 2012

Söndag!

I dag formligen ÖSER solen ner.
Jag sov till kl 11 och det är något som är väldigt ovanligt för att vara jag men allt det här festandet måste väl ta ut sin rätt någon gång, antar jag.
Det var roligt i går. Att gå på svartklubb i Boländerna hör ju inte till vanligheterna :)
Jag bjöd dit Victoria och Johan och vi dansade till klockan var över ett, men sedan åkte vi hem och lade mig i min sköna efterlängtade säng.
Tack Ina och Olle för att ni bjöd med mig!

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska/vill göra. Det är ju lite skillnad på vad jag vill och vad jag borde.
Jag borde ju faktiskt städa men jag vill åka till Fyrispark på loppis och sedan gå på långpromenad i det vackra vädret.
Det blir nog det sistnämnda.
Men först en kopp kaffe till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar