tisdag 21 februari 2012

Rock´n Roll

Jag vill gå på KROM på lördag men jag har ingen att gå med :(
Trist att gå dit själv.
Jag vet några som kommer att vara där men det är ändå trist att förfesta själv och gå dit själv så jag skiter nog i det.
Mina goa tjejer Nina och Cina försökte jag minsann att locka hit till helgen, men som jag misstänkte så är det ju svårt med så kort varsel, men det kostar ju inget att prova ;)
Vem vet, tänk om någon sagt JA!!

Hörde att SAXON kommer till Getaway i sommar. Det blir ju bra det. Har visserligen sett gubbarna ett par ggr men det spelar ju ingen roll.
Måste fixa biljetterna dit också. Undrar hur vi skall bo i år då? Det är ju jäkligt skönt att bo på hotell alltså. Jag hoppas att Jonny kan få ihop poäng tills vi skall åka dit så att vi kan bo på hotell gratis.

BLACK SABBATH var på väg att ställa in Sverigespelningarna läste jag, eftersom gitarristen fått cancer. Nu kör Ozzy turnén ändå och kallar den Ozzy with friends. Det blir ju inte riktigt samma sak men det är ju bra att det inte blev helt inställt i alla fall.
Det går ju troll i den där konserten.

Rock on alla rockers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar