söndag 12 februari 2012

Obra

Nu har jag suddat bort tre inlägg.
Det första handlade om att jag har för mycket grejer, det andra om att Whitney Houston är död och det tredje om hur tapetseringen på övervåningen har fortskridit.
Boooooring!
Jag har tappat gnistan, jag har ingen inspiration. Det känns obra

Middagen var skitgod i alla fall. Jag gjorde en jättegod buljong som jag hade i fonduegrytan.
Jag måste göra detta oftare för det är himla trevligt att sitta länge och äta. Man pratar och låter middagen får ta den tid det tar. Väldigt avslappnande och skönt var det.

Nu skall jag lägga mig och läsa eller spela wordfeud. Den här dagen har har gått alldeles för fort, precis som alla andra söndagar. Men jag har hunnit det jag skulle(nästan) några saker har jag struntat i och andra saker har tillkommit. Inte har jag varit ute och tagit tillvara på solen heller, det känns obra.
Nästa lördag åker Jonny till Mexico och USA, det känns också obra.
Jag gillar inte att vara ensam, mol alena, det känns riktigt jävla obra.
På tisdag är det Alla hjärtans dag och då har jag möte, det är väl obra?

Allt känns obra just nu så jag går och lägger mig för det skall man göra när man känner så här.

1 kommentar: