onsdag 29 februari 2012

Jag ser rött

Efter 12 timmars arbetsdag så kom jag hem till ett kök som såg ut som värsta krigszonen.
Det tog ca 10 minuter att plocka i och ut diskmaskinen men när man kommer hem efter en sån arbetsdag så känner man att man surnar lite.
Nu skall jag vänta till kl är nio och då skall jag kolla på Sveriges mästerkock på Tv4 Play, krypa upp i soffhörnet med ett glas rött och sedan skall jag sova sött i 7 timmar innan det är dags att åka till arbetet igen.

I morgon skall jag försöka sparka igång mina kunskaper i Excel, jag skall försöka mig på att göra ett diagram och jag hoppas att kunskaperna sitter kvar.
En annan har ju tagit datakörkortet ;)
1998 var det en viktig merit :) I dag tror jag nog att arbetsgivaren skulle garva om man sa att man tagit ett datakörkort.
Hehe...

Nog om detta, var det någon som nämnde ett glas rött?....

2 kommentarer: