måndag 13 februari 2012

Morn morn

Jobba och jobba och jobba.
Det känns som att jullovet är låååångt borta.
För två månader sedan var det lucia och för ca 1 månad sedan kom man tillbaks till arbetet efter några dagars ledighet över julen.
Men eftersom januari är så evighetslång så känns det som om julen är mycket längre bort än så.
Jag skulle verkligen behöva vara ledig i dag och fixa klart rummet där uppe, slänga skräp och göra lite annat smått och gott.
Inte för att jag inte vill jobba, utan mer för att det känns som att jag inte har tid att gå dit :)
Jag läste nyss i tidningen att 58% av arbetsgivarna kollar upp sina anställda på nätet, först och främst på Facebook men sedan googlar man också och kollar upp bloggar, twitter mm.
Jag vet inte riktigt vad min arbetsgivare skulle tycka om att jag skrev att jag inte har tid att gå till arbetet. Men man kan ju inte gå kvittrande till sitt arbete varje dag, det gör väl ingen?
Dessutom så är det kallt i dag och jag skall stå ute hela förmiddagen, det måste man väl få tycka i alla fall ;)
Kram hela da´n!

2 kommentarer:

  1. Man kan inte älska sitt jobb vareviga dag!

    SvaraRadera
  2. Vi skiter i å jobba tycker jag..vill du rymma med mej? :o)

    SvaraRadera