torsdag 2 februari 2012

Jag tappar läsare

I dag har endast 13 st tittat in till mig.
Det känns ju lite trist faktiskt. Jag vet att jag säger att jag skriver för min egen skull men det var ju roligt i våras när jag hade 70-80 st läsare varje dag och ofta ännu fler.
Jag vet att man som bloggare skall ha minst sju inlägg per dag men jag vet i ärlighetens namn inte vad jag skall skiva om för att få till så många blogginlägg varje dag. Jag har ju redan skrivit om allt, tom om detta har jag skrivit förr säkert på två och tre ggr.
Ja ja, en så gott en kan :)
Nu vill jag inte låta som en bitterf***a så jag tackar er 13 personer som kollat in mig i dag i alla fall. Jag vet att det brukar ramla in en 20 pers till vid 21-tiden så ännu är inte hoppet ute helt.

I dag har jag varit och storhandlat, 1600 kr och 8 middagar plus lite annat smått och gott som var slut här hemma. Det tycker jag var bra gjort. Inte för att det spelar så jättestor roll vad saker och ting kostar men jag och Jonny har bestämt oss för att försöka leva lite billigare än vad vi gjort hittils så jag gillar när jag får till god, bra OCH billig mat. Då känner jag mig duktig :)
I dag t ex skal vi äta vegetarisk lasagne, det låter väl gott?
Jag kan sätta in en bild när den är färdig bara för att fresta dig lite ;)

2 kommentarer: