lördag 18 februari 2012

Halvtid

Nu har jag varit till Spikgatan med skräp. Handlat på Gränby och hängt tvätt.
Just nu tar jag paus med kaffe och en semla tillsammans med bloggen. Snart skall jag sätta lite fart igen.
Bära grejer, städa köket, slänga, bära ner i källaren.
Kl 16 har jag satt stopptid för städandet för då skall jag lägga mig i badet och koppla av.
Jag har en ganska skön lördag trots att jag gör tråkiga saker. Skönt att pula på för mig själv i min egen takt.
Nu skall jag sätta på MIN musik på Spotify i högtalarna. Det går som lättare att städa när man gör det till sjysst musik.
Man kan gå i sina egna tankar och drömma sig bort till en svunnen tid. Jag tror att jag skall lyssna på gammal 80-tals musik nu faktiskt.
Kommer du i håg den här låten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar