tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Det är alltså i dag som vi skall tycka om varandra så där extra mycket, eller?
Jag är lite skeptiskt till att ta efter alla firardagarna från USA, men visst jag är ju en romantiker så jag kan väl köpa Valentines day då.
I kväll skulle vi ha haft möte men det blev inställt så jag får väl åka hem och  göra någon god middag då istället. Vad sägs om pasta med tonfisk och räkor, låter det gott?
Ett glas vitt till det kanske? En vit duk och några tända ljus, det blir väl romantiskt?
Ja, det får duga som alla-hjärtans-dag-firande.
Jag är trött i dag för vi satt uppe och surrade med svärfar mycket längre än vad jag är van att vara vaken, men det var trevligt och han kommer ju inte så ofta, så lite trötthet var det värt.
Lite kaffe på det här så blir man väl snart som en människa igen.
God morgon och kram på dig!

1 kommentar:

  1. <3<3<3 Kram på dagen till dej och din familj! <3<3<3<

    SvaraRadera