måndag 9 januari 2012

Studiedag

I dag skall vi ha studiedag och då är förskolan stängd.
Vi skall få träffa vår nya chef nu på morgonen.
Den biträdande chefen kommer att vara hon som vi har haft sedan förut. ja, det är lite krångligt det här med omorganisationer men det blir nog bra när allt är klart.
I alla full fall så kommer vi att få träffa våra ny/gamla chefer i Brantingskolans aula nu på morgonen och sedan skall vi till vår förskola och sitta och prata, prata, prata hela dagen.
Det är trevligt med studiedagar men man blir ju så okristligt trött, vi som är vana att vara ute flera timmar på dagarna och röra oss hela tiden. helt plötsligt så skall man sitta stilla i åtta timmar inomhus.
Fast om diskussionerna är intressanta så ska jag nog kunna hålla mig vaken hela dagen ;P
Jag hoppas att vi får en god lunch för det är viktigt på en studiedag...(det är viktigt att hålla prioriteringarna rätt)
Nu skall jag stryka min klänning som jag skall ha i dag och försöka trycka i mig frukost.
Gröt blir nog bra, tror jag.
Ha en bra dag alla vi/ni som börjar jobba i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar