lördag 7 januari 2012

Spela spel

I dag har vi lite ärenden att uträtta men sedan skulle jag kunna tänka mig att ha en spelkväll hemma i hemmets lugna vrå.
Calle och Knutte skall ut på krogen och fira Calle som fyller 21 år på måndag men vi som blir kvar här hemma kanske jag kan utmana på en omgång av Pictionary eller kanske Gangster, varför inte Kasta gris, det var ju evigheter sedan.
Calles nya spel var ju också roligt sedan har vi ju Rappakalja eller Alfapet om det bara blir Jonny och jag.
Jag har bara ett berg att bestiga och det är att övertyga Jonny om att det är roligt att spela spel för han är inte överförtjust nämligen.
Någon som har inte har något för sig ikväll och som skulle kunna tänka sig att komma hit och spela lite spel med oss så är du/ni välkomna.
The more, the merrier.
Kasta gris är skoj att spela!

2 kommentarer:

  1. Meen guu va längesen jag kastade gris hahaha
    Vi köpte ett nytt spel i jul. Med andra ord. Skitkul det kan jag rekomendera!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte "Med andra ord" till Calle i julklapp. Skitskoj!

    SvaraRadera