torsdag 26 januari 2012

God morgon

Ännu en dag gryr. I dag är det torsdag. Den här veckan har försvunnit i ett töcken av värk och elände men nu känner jag att jag är på väg att återvända till livet. Jag har legat så mycket de senaste dagarna att min rygg håller på att gå av. Är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod.

Just nu så håller jag på att spöa Simon i Wordfeud för tredje omgången på rad. Jag leder med 1 poäng och jag har bara en bokstav kvar. Det är spännande. Jag gillar att vinna över Simon för han är en sån vinnarskalle så man vet att det är på riktigt och jag vet hur psykad han kommer bli om jag vinner den här tredje gången :)

Ja, det är väl så mina dagar ser ut just nu sova, kolla på tv, spela Wordfeud. Nästa vecka så hoppas jag att jag är på fötter igen. Nästa vecka skall jag börja en ny kurs och det hoppas jag blir spännande.

I morgon sticker jag upp till Östersund och hälsar på syrran. Kärringweekend i Huså har jag att se fram emot. Det blir skoj. Sju tjejer/tanter i en fjällstuga kan inte bli annat än roligt.

2 kommentarer: