fredag 20 januari 2012

Friday!!

Äntligen fredag!
Jag som jämt tjatar om att dagarna och veckorna går så himla fort men den här veckan har segat sig fram, tycker jag. Det kan ju bero på att det är januari och mörkt som i graven hela dagarna. Solen sken faktiskt i ett par minuter i går men då var jag inomhus.
Jag längtar verkligen efter våren och sommaren nu, jag längtar efter solen och värmen.
I går frös jag hela dagen, både på jobbet och hemma, både inne och ute. Brrr! det är hurvet nu.
I dag slutar jag kl 16 och då skall vi åka och handla allt till morgondagens middag.
Jag är så sugen på att berätta alla våra planer NU,  men ingenting får avslöjas i förskott :)
Jag hoppas bara att det blir gott och att alla blir nöjda. Det är lite udda att laga mat som man aldrig har gjort förr när man får gäster.
Ja, ja det blir som det blir får jag tänka. Ett jäkla tjat om den där middagen, tänker du :)
Nu önskar jag dig, till slut, bara en bra fredag.
Må dagen bli kort och kvällen evighetslång.

1 kommentar: