onsdag 4 januari 2012

Det ska va gött å leva...

...annars kan de kvitta..

Ja, herregud vad jag har njutit i dag.
Jag har bara haft det tyst och skönt och mysigt.
Jag har go´fikat, vattnat blommor, lagat god mat, kollat på film, surfat...ja precis så som det skall vara en semesterdag som man bara "får" så där helt appropå.
I morgon blir det lite mer fart för då skall jag storhandla, åka på Biltema och köpa en så´n där ångtvätt, panta och sedan hem och städa toaletterna.
Framåt eftermiddagen/kvällen tänkte vi ta en after work på Stationen om vi får bord förståss. Det brukar ju vara smockfullt där men vi hoppas på det i allafall.
Eller after work å after work, snarare after semesterdag va? ;)
Nu sitter jag här och lyssnar på gamla Thin Lizzy låtar på Spotify och blir nostalgisk.
En perfekt avslutning på en perfekt dag.
Natti natti!

3 kommentarer:

  1. Jag får aldrig med mej min man på aw...han tycker nog att det är slöseri med stålar - jag och Nils har varit på aw å jag å Emil...!Men på lördag ska jag och min man på Nyårsrevyn med suppé å allt å i kväll ska jag med Lena på Nostalgiafton på Marité.

    SvaraRadera
  2. Vad trist han är då Pelle. Det är ju jättemysigt att sätta sig ute och känna lite stadspuls. Man behöver ju inte stanna halva natten ;)

    SvaraRadera