torsdag 26 januari 2012

Bättre och bättre dag för dag...

Jag känner mig mycket bättre i dag och i morgon skall jag ju bara sitta på ett tåg och sedan i en bil.
Jag är lite orolig för hur mitt knä skall palla "mördarbacken". 200 meter i 30 graders lutning.
Jag har packat lätt och jag får ta det sakta med ett ben i taget (ja, det är väl så man brukar ta sig framåt när man går).
Jag hoppas vid min gud att Anitas grannar kan komma och köra upp all mat med en skoter för jag kommer bara att orka ta den där jäkla backen en gång/ dag.
Vi kommer att gå ner på lördag också för att gå på Gruvstugan.
Nedåt är väl en sak men det är ju uppför som det är så himla jobbigt. Jag fattar inte att de inte bygger en rulltrappa upp till stugan, det skulle jag ha gjort pronto ;)
Jag hoppas att jag inte har glömt något nu när jag har packat så lite. Men å andra sidan så skall jag ju bara vara där i 1½ dygn så jag behöver ju inte så där jättemycket kläder och grejer. Huvudsaken att jag har med mig tandborsten och vindunken, vad mer kan man behöva i 48 timmar i fjällen?
Nu skall jag äntligen få sova. I natt somnade jag 03.30 och vaknade 06.30 och i dag har jag inte sovit en blund. I natt hoppas jag verkligen att jag får sova hela natten utan några avbrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar