tisdag 24 januari 2012

Back on Track

Jag tänkte försöka mig på en liten promenad runt kvarteret idag och se hur det går.
Mitt knä värkte inte lika illa i natt som det gjorde i går men jag var tvungen att ta av mig knäskyddet mitt i natten för det gjorde så att det dunkade illa. Jag har fått ett jättebra knäskydd av Grannete som gör att knät "håller ihop" och som gör att det värmer sig själv för det är keramik invävt i tyget. Men i bland är det precis som att det är FÖR bra så att jag får ont istället. Det kanske bara är mitt knä som talar om för mig att jag borde uppsöka en läkare?

SÅ HÄR FUNGERAR BACK ON TRACK

1 kommentar:

  1. Ja du har rätt på ett sätt..det är lite för bra :-) men du skall sakta vänja kroppen max 3 timmar åt gången i början sen är det meningen att du ska kunna ha det hur mkt som helst..den ökade smärtan beror på att cirkulationen kommer igång och är inget farligt :-) krya på dig kram

    SvaraRadera