måndag 5 december 2011

Ont, det gör ont...

Fick tid hos tandläkaren kl 09.00.
"Min" tandläkare fick precis ett återbud (ibland har man tur)
Jag hoppas att hon kan fixa min tand i dag, åtminstone laga provisoriskt så att jag inte har ont längre.
Jag står inte ut med den här värken längre, men av någon konstig anledning så var det precis som om värken avtog något alldeles nyss.
Det är ju skönt men konstigt.
Jag tar ingen citodon innan jag åker dit för annars så får jag ju inte köra bil,kom jag på.
Jag får klara mig med magnecyl så länge.
Guuud, vilket skittråkigt blogginlägg. Min tandvärk, hur kul är det att läsa om den då?

Jag skriver om julstök istället, det är ju så mycket mysigare.
Om min tandvärk ger med sig så kanske jag orkar koka knäck ikväll?
Det går ju fort att koka knäcken i micron. Det blir ingen knäck för egen del i år, jag är rädd om mina tänder och om den nya kronan som jag hoppas att de sätter dit i dag. Det kostar för mycket pengar att gå till tandläkaren så jag får offra knäcken. men det kan ju finnas andra som vill ha knäck i jul :)

Ingredienser

75 st

2 dl vispgrädde
2 dl ljus sirap
2 dl socker
(1 dl skållad hackad mandel)
2 msk Smör



1 kommentar: