tisdag 13 december 2011

Lucia

I natt har jag sovit som klubbad.
Jag somnade bra precis klockan 23.00 och sedan har jag varit i djup medvetslöshet.
Jag har drömt en massa konstigt och nu när Jonny väckte mig så var jag knappt kontaktbar.
Jag hade ställt klockan på fel tid så det var ju tur att Jonny var hemma och väckte mig.
Jag brukar verkligen inte vara så här trött!
Det märks att man börjar närma sig en välförtjänt julledighet.
Apropå det så får jag ledigt i jul precis som jag önskade mig :) Jag är ju inte ledig lika mycket som Jonny men för att knappt ha någon ledighet kvar så har jag pusslat ihop min ledighet rätt bra.  Jag jobbar bara torsdag och fredag mellan jul och nyår och sedan tisdag och onsdag mellan nyår och Trettondagshelgen. Inte så illa pinkat av en trähäst!

Nu skall jag iväg och fixa ett luciatåg, först ett nu på morgonen kl 07.30 och sedan ett kl 14.00 för kvarterets pensionärer. Kl 17.40 skall jag äntligen få min tand lagad.
Jag önskar alla mina bloggläsare en trevlig Lucia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar