torsdag 29 december 2011

Jag lever

Det är ingen fara med mig, bara det att jag inte hann att blogga i morse innan jag åkte på jobbet och sedan har det varit full rulle.
När jag slutade kl 13 så åkte vi på Gränby och handlade till nyårssupén.
Vi köpte en till julskinka också ;)
Den förra gick ju som smör i solsken så nu är vi sugna på mer :)
Nu står den i ugnen och den blir väl klar vid nio-tiden i kväll kanske.
Nu skall jag surfa på hur man gör chokladfondant för när jag gick där i affären så ångrade jag mig angående efterrätten, så nu skall det bli andra bullar, nämligen chokladfondant, som den uppmärksamme kanske redan har förstått.
Om jag kan, vill säga.
Såååå typiskt mig att ge mig på något som jag aldrig har gjort förut när det skall bjudas och vara fint.

Jag får inte glömma att smörja in mig med brun-utan-sol-servetter i kväll så att jag är brun och fin till på lördag när det skall vara ärmlöst och fint värre...håhå jaja.
Det är tufft att vara kvinna :)
Mens å klimakteriet å brun-utan-sol......håhå jaja ;)
En skön torsdagskväll önskar jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar