lördag 31 december 2011

Gott Nytt år!!

I dag vaknade jag kl 06.30 av att jag trodde min rygg skulle gå av.
Nu kan jag knappt röra mig. Jag höll på i tio minuter att ta på mig mina mysbyxor, försök att ta på dig brallorna utan att böja dig framåt, inte helt enkelt!
Jag stånkar och stönar vad jag än skall göra, jag låter som jag-vet-inte-vad?
Hoppas verkligen att det blir bättre till kvällen när jag skall på nyårssupé i klackeskorna.
I dag skall jag bara slappa, ta det lugnt och ladda till kvällens bravader.
Jag skall laga lite mat förståss men det tror jag inte kommer att bli några problem.
jag har fortfarande inte bestämt vilken efterrätt jag skall göra.
Chokladfondant vrs chokladpannacotta??
Ja, det är svåra beslut man måste fatta när man bor i ett I-land :)

I dag skiner solen och det ser ut att vara minusgrader för det är frost på taken, men snön lyser fortfarande med sin frånvaro.
Kom den inte till jul så behöver den inte komma alls i år, tycker jag.
Jag hoppas att du får en bra nyårsafton var du än befinner dig.
(Jag "hör av mig" innan jag drar på fest ikväll och berättar vilken efterrätt jag valde ;)
Spännande va? Vilken cliffhanger...)

1 kommentar: