fredag 2 december 2011

Detärfredaghörrniochjagmårskitbraförjulenärsnarthärochjagskamysahelahelgen!

*andas*
Tyvärr så hade jag hjärnsläpp igår när jag slutade tidigt för jag åkte inte och handlade, så nu måste jag göra det idag när jag slutar klockan fem??
Ibland undrar man ju hur hjärnkontoret funkar?
Jag åkte hem och satte mig med en kopp kaffe och bloggade i går istället för att åka till Gränby och handla!....Grrr!
Åhh, vad ensamt det kommer att vara uppe på KVANTUM klockan kvart över fem idag :P
 NOOOOOT!
Man borde få böter när man är så här dum i huvet :(

Ja, ja nog om detta. Är huvet dumt, får kroppen lida.
Det får bli en snabbhandling i dag och sedan snabbt hem och öppna dunken och slå igång julmusiken :) Ärrå!
Vad skall du göra i helgen då?
Själv skall jag städa, baka, bjuda Linas mamma på middag på lördag och kanske åka på julmarknad till Salsta slott på söndag.

Men allra, allra först så skall jag arbeta klart den här veckan och sedan HANDLA PÅ GRÄNBY!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig Maggan, känns att det var längesen vi sågs nu. Följer din blogg nästan varje dag så jag vet vad du håller på med. Vi får se till och träffas mer när vi kommer hem, bör ju förmodligen Stockholm då som kommer att underlätta det hela. Fortsätt att mysa i din julstämning. Pusss Love you// Simon

    SvaraRadera
  2. Åååå, Simon! Jag saknar dig med. Ja, jag vill jättegärna träffas när ni kommer hem. Kram!

    SvaraRadera